باربری شب

بهترین سرویس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل

هنگام اجاره یا خرید خانه به این نکات دقت کنید

همواره هنگام خرید یا اجاره یک خانه نوساز یا قدیمی نکاتی وجود دارد که در نظر داشتن آن نکات خالی از لطف نیست و به شما کمک می کند از بودن در خانه ای که برای زندگی انتخاب می کنید، احساس رضایت داشته باشید. برخی از این نکات که باید مورد توجه قرار گیرد بطور کلی عبارتند از: تعداد اتاق ها، وضعیت قرار گرفتن آشپزخانه، اندازه حیاط و ... در این مطلب به نکات مهمی که هنگام بازدید یک خانه برای اجاره یا خرید باید به آن توجه کنید، می پردازیم. با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی خانه

مهم ترین موردی که باید توجه زیادی به آن شود، موقعیت مکانی خانه است. شما می توانید با بسیاری از کمبودها و نقص ها کنار بیایید، به شرطی که از همسایه ها و کسانی که در همسایگی شما زندگی می کنند راضی بوده و آن ها را دوست داشته باشید. بسیاری از عیب و نقص های موجود در خانه قابل حل و برطرف کردن است اما موقعیت مکانی خانه غیرقابل تغییر است. بنابراین زمانی که قصد اجاره یا جرید خانه ای را دارید، توجه کنید که خانه موردنظر از لحاظ نزدیکی به محل کارتان، مراکز خرید، مترو یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی و مدرسه فرزندتان در چه موقعیتی قرار دارد. تمام این موارد اگر در نظر گرفته نشود، ممکن است به مرور زمان سبب دردسر و بروز مشکلات زیادی برای شما شود.

شرایط و ویژگی های ظاهری خانه

ظاهر خانه ای که در آن زندگی می کنید، همانند دکوراسیون داخلی منزل تان معرف سلیقه و نگرش شماست، بنابراین نمای خانه ای که انتخاب می کنید، مهم است و از آن جایی که اولین چیزی است که توسط مهمانان شما رؤیت می شود، در ساخت ذهنیت آن ها درباره خانه ی شما بسیار اهمیت دارد.

باغچه و زیبایی حیاط نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین هنگام بازدید از خانه سری هم به پشت بام خانه بزنید و ببینید از لحاظ پوشش کف چگونه به آن رسیدگی شده است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی خانه نیز از موارد مهمی است که باید در موردش سؤال کنید.

اتوبار تهران

عوامل موقعیتی خانه

علاوه بر موقعیت مکانی، به برخی از عوامل دیگر نیز باید توجه شود. برای مثال اینکه آیا پنجره های خانه های مقابل مستقیما رو به پنجره ی خانه ی شما قرار دارد یا نه؟ یا اینکه در صورت نداشتن حق استفاده از پارکینگ، کوچه و خیابانی که خانه در آن قرار گرفته است از امنیت کافی برای پارک اتومبیل برخوردار هست یا خیر؟ و دیگر اینکه حیاط خانه به چه میزان برای بازی بچه ها مناسب و امن است.

شرایط همسایگان

اینکه چه افرادی با چه خصوصیات اجتماعی در همسایگی شما قرار است زندگی کنند بسیار مهم است. زیرا شما باید با آن ها در برخی موارد مربوط به ساختمان در تعامل باشید و در این صورت اگر افراد خوبی در همسایگی شما نباشند مدام سبب آزار شما می شوند. تحقیق کنید که همسایگان آینده ی شما و افرادی که در ساختمان زندگی می کنند به چه میزان با قوانین آپارتمان نشینی آشنا و پایبند هستند و نظافت و رسیدگی به امور ساختمان برایشان مهم است. روابط اجتماعی و پایبندی به اصول اخلاقی همسایگان نیز بسیار مهم است.


برچسب ها: اتوبار تهران , باربری تهران , باربری در تهران , باربری , اتوبار ,

[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ] [ 14:14 ] [ باران ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]